Jednym z najważniejszych mikroelementów, których potrzebuje nasz organizm jest magnez. Wielu z nas ma duże problemy z odpowiednim uzupełnianiem niedoboru magnezu z powodu nieodpowiedniej diety i szybkiego stylu życia. Duże problemy wynikają między innymi z obecności innego pierwiastka w organizmie. Wapń jest antagonistą magnezu.

Oznacza to, że działa w sposób odwrotny niż magnez zwalczając przy tym jego wpływ na nasz organizm. W dzisiejszych czasach nasza dieta jest bogata w wapń co może negatywnie wpłynąć na nasze samopoczucie i zdrowie.

Pamiętajmy, że magnez uczestniczy w ponad trzystu reakcjach biochemicznych, które występują w naszym organizmie. Bez odpowiedniej ilości magnezu nasz mózg i układ nerwowy nie są w stanie pracować na pełnych obrotach. Zażywając magnez z witaminą b6 polepszymy nasz nastrój i zniwelujemy zmęczenie.

Na rynku znajdziemy wiele preparatów magnezowych, które pozwolą nam uzupełnić braki w naszej diecie. Jednak ich skuteczność zależy od stopnia przyswajalności. Przyswajalność to cecha, która mówi o tym jaka ilość magnezu ostatecznie dostanie się z przewodu pokarmowego do krwi. Dlatego przy wyborze preparatu magnezowego pamiętajmy, że wysoka dawka wcale nie oznacza wysokiej skuteczności.

Według najnowszych badań najlepiej przyswajalny magnez dostępny jest w formie soli organicznych magnezu. Szczególnie wysoką przyswajalnością cechuje się cytrynian, mleczan i asparaginian magnezu. Magnez w takiej formie znajdziemy w preparatach magnezowych Magne B6. Cytrynian magnezu stosowany jest w leku MagneB6, zaś suplement diety MagneB6 korzysta z mleczanu magnezu.

Różnica sprowadza się do tego, że suplementy diety przeznaczone są dla osób zdrowych, które chcą znacząco poprawić jakość swojej diety przez zastosowanie wysokiej jakości, dobrze przyswajalnego magnezu i witaminy B6, która wspiera jego wchłanianie.

Z drugiej strony lek magnezowy kierowany jest dla osób, które cierpią na niedobór magnezu. Do symptomów niedoboru nalezą między innymi nerwowość, krucze mięśni i drżenie powiek. Lek magnezowy polecany jest również przez lekarzy w leczeniu innych schorzeń.

Dokładną różnicę między lekiem, a suplementem diety opisano na stronie  https://www.magneb6.pl. Magne B6 zarówno w formie leku jak i suplementu diety dostępny jest bez recepty.

Jeśli pijesz dużo kawy i posilasz się dieta bogatą w wapń powinieneś sięgnąć po suplement diety MagneB6. Jeśli zaś wyraźnie odczuwasz braki magnezu w organizmie co objawia się różnymi objawami typowymi dla tego stanu udaj się do apteki i proś o lek magnezowy Magne B6.

1 KOMENTARZ

  1. Niedobór magnezu wpływa bezpośrednio na zwapnienie kostne, stawowe, a to przyczynia się do częstszych złamań. Niewystarczająca ilość magnezu przyczynia się również na powstawanie próchnicy… Jako stomatolodzy zalecamy przyjrzenie się dziennemu spożyciu posiłków i zawartości magnezu w nich. Może się okazać, że ta jest bardzo niska i cierpimy właśnie na taki niedobór.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ