We wtorek, 19 kwietnia, w salonach optycznych Fielmann rozpoczyna się Tydzień Ziemi, w ramach którego, dzięki współpracy z organizacją Dotlenieni.org, klienci otrzymają możliwość osobistego zaangażowania się w projekt sadzenia drzew na Warmii i Mazurach. W samym 2020 roku, pomimoglobalnej pandemii, Fielmann zrealizował ponad 30 000 nowych nasadzeń drzew w Europie. Jako lider rynku i firma działająca na międzynarodową skalę, od lat konsekwentnie wdraża swoją globalną wizję zrównoważonego rozwoju.

W ramach ogólnopolskiej promocji, podczas Tygodnia Ziemi w Fielmann, który potrwa do poniedziałku, 25 kwietnia, za zakupy w stacjonarnych salonach optycznych i w sklepie online www.fielmann.pl, klienci otrzymają możliwość podarowania planecie nowego drzewa. Z tej okazji będzie obowiązywała specjalna promocja cenowa, oferująca 15% rabat na okulary przeciwsłoneczne o dowolnej wartości oraz okulary korekcyjne przy zamówieniu od 500 złotych. Na klientów odwiedzających salony Fielmann podczas Tygodnia Ziemi czeka również mnóstwo innych, ekopozytywnych niespodzianek.

Po skorzystaniu ze specjalnej oferty na zakup nowych okularów, na stronie internetowej Tygodnia Ziemi: www.fielmann.pl/tydzien-ziemi, uczestnicy promocji będą mogli posadzić i nadać imię swojemu drzewu. Na przełomie kwietnia i maja wszystkie drzewa w ramach inicjatywy zostaną posadzone na terenie Nadleśnictwa Wipsowo, znajdującego się na Warmii i Mazurach, a ich właściciele otrzymają specjalne imienne certyfikaty swoich drzew. – Odpowiedzialność za ludzi i społeczeństwo są dla nas jednoznaczne z odpowiedzialnością za planetę, na której żyjemy. Co roku sadzimy drzewo za każdego nowo zatrudnionego pracownika. Od 1984 roku Fielmann posadził ponad 1,6 miliona drzew i krzewów – wyjaśnia Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny Fielmann Polska.

Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. We wszystkich butikach marki dostępny jest szeroki wybór okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, a także akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości.

W 2021 roku Fielmann sprzedał ponad 142 000 par okularów i wygenerował w Polsce obrót w wysokości 15 milionów EUR. Firma wspiera realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, które są wezwaniem do podjęcia działań na rzecz sprawiedliwego i bardziej zrównoważonego świata w oparciu o swoje zobowiązania wobec klientów, pracowników, społeczności i środowiska. Główną wartością firmy są jej pracownicy. W Polsce Fielmann zatrudnia ponad 480 osób, tworząc atrakcyjne miejsca pracy zapewniające rozwój oraz dające bezpieczeństwo zatrudnienia.

Dotlenieni.org to start-up społeczny zajmujący się działaniami z zakresu szeroko pojętej ekologii. Angażuje sektor biznesu w akcje tworzenia zielonych przestrzeni i sadzenia nowych lasów. Edukuje organizując ekowarsztaty i wydając Zielony Raport. Zazielenia tereny wokół instytucji użyteczności publicznej. Organizuje ekologiczne imprezy sportowe. Zachęca do działań mających na celu poprawę jakości środowiska naturalnego w Polsce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ