Okres powakacyjny to czas spadku odporności. Po ciepłym lecie, powietrze ochładza się i zmusza nas do sięgnięcia po cieplejsze ubrania. Właśnie wtedy spada także odporność organizmu, a co za tym idzie zwiększa się liczba przeziębień. Jak tak temu zapobiec? O czym należy pamiętać? Odpowiedź znajdziesz poniżej. 

Warstwowy ubiór

Dłuższe wieczory, chłód, spadek nastroju – to wszystko wpływa na obniżenie odporności. Są jednak pewne sposoby, dzięki którym można tego uniknąć. Pierwszym z nich jest odpowiedni ubiór. Jesienią najlepszym wyjściem będzie odzienie na „cebulkę”. Takie rozwiązanie powinno uchronić przed przemoknięciem, czy zmarznięciem. 

Odpowiednia Dieta

Wybieranie diety bogatej w witaminy jest podstawą budowania odporności. Niezbędnym jej elementem jest witamina C, która pełni bardzo ważną rolę we wzmacnianiu systemu odpornościowego. Gdzie jej szukać? Odpowiedź jest bardzo prosta, najlepiej w produktach pochodzenia naturalnego, tj. owoce, czy soki. Jeśli chodzi o te drugie, warto postawić na sok z pomarańczy marki Limenita. Ma nie tylko dobry smak, ale jest także bogaty w składniki ważne dla układu odpornościowego takie jak witamina C, wapń, potas oraz kwas foliowy.  

Dbanie o dobry nastrój

Równie ważne, co ubiór dopasowany do pogody oraz dieta bogata w składniki odżywcze, jest dbanie o pozytywny nastrój. Ciepła, relaksująca kąpiel, ulubiona lektura lub dobry film oglądany pod miękkim kocem to tylko niektóre z wariantów, które zapewnią dobre samopoczucie. 

Soki marki Limenita znajdziesz w lodówkach w sklepach Auchan, Carrefour, Leclerc oraz halach Makro i Selgros. www.limenita.com

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ